Selamat Hari Wanita


Monday, November 2, 2009

Berita Semasa

Cadangan : Reunion Bekas Pelajar SMSI (2) 1988-1992

Kito tinggalkan alam persekolah 17tahun doh. Bersamaan umur masa kito tingkatan 5 lagi. Jadi 17tahun tempoh yang cukup lamo, kalu orang zaman dulu dah anak 2 mungkin. Semestinya ado banyak cerito yang dapat kito kongsi bersama. jika mendapat maklumbalas yang menarik..aku dan beberapa orang kawan kito,dengan sukarela akan menguruskan semunya. Jadi jiko u all setuju sila bagi komen deh...Aku akan tengok pada vote sebeloh.

Tarikh : 28 Nov 2009 ( raya ke-2 )
Lokasi : Undi lah
Anggarn Kos : RM50/head

Kalu nak tahu hotel ridel--> picit sini
Kalu nak tahu New Horizon ---> petat sini

Janganlah rasmi sangat kiro macam dok keda kopi jah..
Aktiviti :
1- makan ( Lantik Orgnisasi lh konon-kononya )
2-makan (
3-makan
4-makan
Bagilah cadangan belako tang aktiviti :


PANDUAN KE RESTORAN NEW HORIZON


View Larger Map

kalau tak tahu lagi...tak dopek deng nak nolong lai...semo kan anok kelate belako...( iklan pree ko horizon )

16 comments:

  1. masuk profil aku bowoh tajuk album koksirkodan untuk caro nak buat komen

    ReplyDelete
  2. kalu kat hotel ridel tu payoh nk parking weh!!!..makanan pn x sedap mn pn..baik kat new horizon.kita tempah tingkat atas.x pyh ada air cond pn x po.

    ReplyDelete
  3. sapo2 hok ada contact sain2 kito hok mn x join dlm blog ni tlg la inform demo2 tu.ramai lg hok x tau program kito ni.kalu buleh kita nk kumpul ramai2.doh 17thn kita x jupo.

    ReplyDelete
  4. kawe ni dok beso lagi make kat 2-2 hotel ni ..
    so kawe dok tau laa sedap ko idak.. tp saing kawe kato kat harizon tu makenyo sodap...

    kawe kat mana 2pun tak kisah sbb bab2 make ni tak sangat yg penting nyaa jupo saing lama

    ReplyDelete
  5. new horizon tu bkn hotel tp restoran jah.kalu dr p.mas kita ikut highway salor tu.restoran tu betul2 dpn perodua kat aku kejo ari tu.

    ReplyDelete
  6. yap.....New Horizon mudah nak park tak payoh msuk bandar.

    ReplyDelete
  7. Aku nak mintak u all bagi cadangan pada aktiviti tu...

    ReplyDelete
  8. cepatla pakat promote lagi....aku nak arrange tempat la plop...bo stakat 11 org jah nok gi...baik mari rumah aku...makan free jer.tak pyah bayar...

    ReplyDelete
  9. Sabar...cobaan. Ni kan 1st project. Aku dah dapat call dari kwn2 yg tak online.Ada yang kerja macam-macam so....kot2 mano pn kito kena go on jgk...cumo lokasi je...takkan 20 org kito nak buat kat hotel. Bukan apa...coz senang ada yang nak arrange family dan cuti. Aku tak pe...stay kt p.mas je....

    ReplyDelete
  10. Cara nak promote :
    1- Publish blog ni ke wall masing-masing
    2- Jika pakai browser monzilla ambik posts RSS jadikan RSS kat browser u all..

    - masuk ke album aku yang nama koksirkodan tgk cara. Ni link aku:
    http://www.facebook.com/group.php?gid=176069379803&v=app_2344061033#/album.php?aid=35982&id=1451164281
    ( copy n paste je )

    ReplyDelete
  11. ialah loni macam sepi jer masa dah nak dekat ni ...
    aku nak kena buat gapo weei.. setakat mari make ok ajer.

    ReplyDelete
  12. Aku ikut jah. Janji boleh jupa saing saing lama..................................Makan tak penting pasal raya aji jenuh makan daging korban

    ReplyDelete
  13. cconfirmkan laa bape org dah yg g ni ..dan sapa kah org2 nya tu

    ReplyDelete